lördag 5 juni 2010

Tiden flyger

Hjälp vad tiden går fort när man har mycket att göra. De senaste veckorna har bara flugit iväg och jag har ibland svårt att hänga med. Jag går till jobbet på måndag och vips så är det fredag och en härlig helg stundar!
Missförstå mig rätt, jag gillar när det händer lite, men ibland önskar jag att jag kunde få dra ut på den här ljuva försommaren, och verkligen få njuta lite extra. Framför allt sådana helger som den här. Grillning med goda vänner, middag med familjen och många mil på vägarna med Kermit. Jag är på resande fot en hel del i jobbet, och ibland känns det som att jag bara är hemma och sover. Kylskåpet är tommare än vanligt och det är ingen idé att handla ens till helgen. Mjölk har inte funnits på länge, och det är lite annorlunda att dricka sitt morgonkaffe svart, men det gör jag så gärna mot att få inta det på balkongen, omgiven av blommor och fågelsång. Och rätt som det är, så är det måndag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar